12 Ocak 2019 Cumartesi

Bir yıl daha geçti.


2018 yılı boyunca,  FelsefeEkibi Dergisi Seçmeler” ile birlikte,
-          Okuma Atlası
-          Okuma Atlası Felsefe
-          Okuma Atlası Sanat sayfalarını güncellemeye gayret ettim.
Ne yazık ki zamanımın çoğunu “Düşüncenin Göçü” derlemesi aldığı için, Sanat ve Dil bloglarında yeni bir çalışma yapma fırsatım olmadı.
Okuma Atlası’na Hollanda sayfasını ekledim. Ayrıca,  30 sayfayı güncelledim.
Okuma Atlası Felsefe’de  37 sayfayı güncelledim. Bazı sayfalara felsefecilerimizin konuşmalarını içeren videolar ekledim.
Düşüncenin Göçü dizisinde 18.yüzyıl çalışması devam ediyor.
Proje aşamasında olan çalışmam da, “enformasyon devrimi” tablosu.
Eleştirel yorumlarınızı bekliyorum.
B.Berksan.

7 yorum:

  1. merhaba, karakter sınırını aşmışım. o yüzden yorumu bu şekilde gönderiyorum

    https://docs.google.com/document/d/1NS_pJNmRTSsjXeFO8de7L6NPNNLyouUNq62RPRe2csM/edit?usp=sharing

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginize çok teşekkür ederim.
      Size nasıl ulaşabilirim?

      Sil
  2. Çalışmalarınızla henüz tanıştım. Oldukça beğendim. Çabanızı en içten dileklerimle tebrik ediyorum, devamını da bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. tüm çalışmalarımızı inceledim... hayran kaldım tek üzüntüm "yeterince ilgi görmemesi" umarım yanılıyorumdur ve çok insan yararlanıyordur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Doğrusunu isterseniz, sosyal medya ölçütlerine bakarak, yeterince ilgi olduğunu söyleyemem.
      Tek kişilik bir çabanın ürünü olan bu sayfalar demek ki bu kadarını hak ediyor.
      Buradaki format "kısa olsun ve hızlı tüketilsin " mantığına da aykırı gibi.
      İlginize teşekkür ediyorum. :)

      Sil